Eerste echte dag in Surabaya - Reisverslag uit Soerabaja, Indonesië van Shannon Spanje - WaarBenJij.nu Eerste echte dag in Surabaya - Reisverslag uit Soerabaja, Indonesië van Shannon Spanje - WaarBenJij.nu

Eerste echte dag in Surabaya

Blijf op de hoogte en volg Shannon

07 Februari 2016 | Indonesië, Soerabaja

Selamat malam!
Nadat we aangekomen waren zijn we allebei vroeg gaan slapen, als in half 8 al op bed liggen met alles uit. We hadden namelijk flink last van onze jetlag, en waar we al op rekenden gebeurde ook. 's Nachts om 4 uur met z'n tweetjes klaarwakker in bed liggen. Hop telefoon erbij, en kijken wat iedereen aan het uitspoken is in Nederland, want iedereen was natuurlijk druk aan het Carnavallen. Stiekem best een beetje jaloers, ookal zitten wij met onze reet in dik 30 graden. Na een uurtje Snapchat, Instagram, Whatsapp en Facebook checken, zijn we weer lekker gaan slapen. Om vervolgens om half 2 's middags bruut wakker te worden gemaakt door de telefoon op onze kamer. Wij met onze slaperige hoofden waren natuurlijk weer te laat om de telefoon op te nemen. Wat blijkt, we hadden om 11 uur al uit moeten checken uit onze kamer, om naar een grotere kamer te gaan. Ja, hoe hadden wij dit nou weer moeten weten? Ja er blijkt om 10 uur een mailtje gestuurd te zijn naar ons, dat we uit moesten checken. Zo van, wij zitten hele dagen op onze schoolmail, en hebben dat meteen door. Niet dus...
Dus in allerijl wij om half 2 onze koffers inpakken, die natuurlijk niet meer dicht gingen. Verrassend... Op naar de receptie want daar stond Dewi ons op te wachten. Zij had de grotere kamer al voor ons geregeld. Onderweg naar de kamers dan maar.
Eenmaal in de kamer waren we erg blij met de airco, want deze deed het gelukkig wel. We hebben onze spulletjes op hun plek gezet, en de rest van de dag hebben we niet veel op de planning staan. Lekker een dagje bijkomen van onze Jet-lag. Vanavond komt de rest van de groep aan. Dus we blijven wakker om de rest aan te zien komen, en duiken dan weer lekker ons bedje in. Op naar morgen want dan is het hier Chinees Nieuwjaar.

Selamat Tidur!